10 دقیقه زمان در روز برای حفظ اندام رویایی تان | چاقی

مجموعه: زیبایی اندام

 

 

 

شما اندام رویایی تون رو به دست آورده اید؟مطمئنا دیگه هیچ تلاشی در این مورد نمی کنین!حدود 10 دقیقه تمرین در روز به شما امکان میده که نتیجۀ به دست اومده رو حفظ کنین. ارزشش رو داره، نه؟

 

اگه بتونین هر روز تمرین کنین، بسیار عالیه. ولی اگه تمرینات براتون خسته کننده هستن، دست کم 3 تا 4 بار در هفته انجام شون بدین.

 

برنامۀ مراقبتی: تمرین شماره 1

 

پاهاتون رو جمع کنین و روی کمر دراز بکشین. بالاتنه تون رو بالا بیارین و دو دست رو روی زانوی چپ بذارین. در حالی که عضلات شکم رو منقبض کردین، به آهستگی پای راست رو بدون تماس با زمین، پایین بیارین. و دوباره بالا برید.

 

واسه هر طرف 10 بار این تمرین رو انجام بدین.

 

 

برنامۀ مراقبتی: تمرین شماره 2

 

وایسید، پاها رو به عرض باسن باز و به اندازه کمی خم کنین. بازوها رو به دو طرف باز کنین و در حالی که سرتون رو صاف نگه داشتین، با دست هاتون دایره های کوچیکی در هوا از جلو به عقب و بعد از عقب به جلو بکشین. این تمرین رو 20 بار انجام بدین.

 

 

برنامۀ مراقبتی: تمرین شماره 3

 

در حالت چهار دست و پا قرار بگیرین. بازوی چپ و پای مخالفش رو بالا بیارین و هم زمان دایره های کوچیکی در هوا بکشین. در بین انجام این تمرین همیشه حواستون به داخل دادن شکم باشه، این کار باعث به کار افتادن عضلات شکمی می شه. بعد همین تمرین رو واسه بازو و پای دیگه انجام بدین. هر چرخش رو 15 بار تکرار کنین.

 

 

 

فوت و فن پیشنهادی ما واسه شما !

 

یه روش بسیار خوب واسه آگاهی پیدا کردن از پیشرفتا و دست پیدا کردن به اهداف در کوتاه مدت و درازمدت، نوشتن هر روزۀ تمرینات انجام شده تو یه دفترچه یادداشته. این کار باعث تقویت انگیزه هم می شه!

.

منبع :

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *